Drömmar - invecklat!

Drömmar kan vara så himla mycket.
Jag har säkert tusen drömmar men jag vet vilka jag helst vill åt och genom dom kan andra drömmar slå in.
Att flytta ut på landet är en självklarhet för mig då jag är van vid djur vilket jag älskar . Sen att mocka,lasta hö. fixa allt i stallet säger ja iställer annars blir de en lång radda me saker.

Att få ha hundar och katter vid sin sida är nog bland de bästa jag vet.. och hästarna såklart..
Jag är den typ av person som aldrig kan säga nej till ett djur.. Djuret kan vara den bästa som finns.
Just nu lever jag med min sambo och våran hund Nova. Skulle aldriig kunna göra mig av med nova för något i världen. Hon har hjälpt mig så himla mycket även om hon bara är 2 år.

men åter till drömmar... jag har bilder i huvudet som bara vill komma ut o att jag ska få jobba med djuren och så även om jag kanske går kvar som undersköterska ibland och kanske läser hemmifrån till att bli vetrinär.

Att vara vetrinär o ha massa djur är väl en bra grund.
Sen att min sambo och jag ska trivas är ju oxå en sak fast jag brukar säga får ja en spilta så är jag nöjd :P

Allt bara snurrar i huvudet just nu. Jätte pigg och kan itne spva fast klockan är mycket.



Om 2 dagar åker man till Grekland oxå :D Ska bli så skönt :D


Och en sak till... tycker ni man måste vara pinnsmal för att vara modell???
Eller ska man våga ta steget att försöka bli en fast de är så sjukt svårt i dagens läge..
kan ju fota hemma o sånt o se vad foolk tycker.. :)


okej en lisa på drömmarna .. har rört till de för mig själv oxå..
*bo på landet med massa olika djur som hästar hundar och katter
*bli vetrinär
*träna agillity
*bli modell

Det jag vill är att vara bra på nått o det jag vet att jag är bra på är att ta hand om djur.
Eller ja hästar hundar och katter.. men skulle de bli mer så lär man sig väl med åren ;)
Man kan ju itne kunna allt från början heller :D

Sådär då har man skrivit av sig lite iallafall :)

En lite halv flummig bild men ja tycker den är söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0