Mitt första inlägg..

Då var de dags att ta upp bloggandet igen men om lite andra grejer.. Kommer bli en del ego bilder, tips på olika saker o allt annat mellan himmel o jord. De blir vad jag känner för helt enkelt.  Ni får gärna komentera vad ni tycker och så, men är de reklam o så så gör er inte besväret.

Vad är jag då för någon?
En tjej på snart 20 år boende i Karlskoga.
Är varken smal eller pidant. Men man kan tycka om mig ändå :)
Jag är en väldigt öppen tjej som tål de flesta skämt.
Mina största intressen är nog min hund och min kamera. Men även stallet har tagit mitt hjärta.
Att fester är kul är väl en självklarhet för en tonårstjej. :P

Mycket mer än så skriver jag inte idag.



En liten bild på mig själv :)


Jag har många sidor .. Så nu har ni sätt 2 olika bilder på mig :)

Ha en bra dag ! P & K 

Tintin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0